Dopravní podmínky

1.    OSOBNÍ ODBĚR

Osobní odběr zboží je možný v pracovních hodinách našeho kamenného obchodu. K vyzvednutí zboží bude zákazník vyzván emailem nebo telefonicky. Termín je též možné dohodnout předem na telefonu 549246442, lze také sjednat montáž a předvedení stroje.


2.    DODAVATELEM


Doručení na adresu odběratele ZDARMA. Tato forma dopravy je určena pro vybrané stroje (např. travní traktory). Při tomto způsobu dopravy je zahrnuto zprovoznění, seřízení stroje a zaškolení obsluhy. Lze sjednat odvoz starého stroje. Přesný termín a hodina doručení je telefonicky dohodnuta předem - max. do týdne.

 

Platí pouze pro ČR!!!


3.    DOPRAVA SPEDIČNÍ FIRMOU

Doručení na adresu odběratele prostřednictvím spediční firmy FOFR, odběratel hradí dopravné, dle tarifu FOFRu. Spediční firma doručuje do druhého dne (24 hodin) od převzetí od dodavatele, pouze v pracovní dny a během dne (7-16 hodin).
Cena dopravného  0 - 30 kg   79,- Kč, při platbě na dobírku doběrečné + 20,- Kč

 

Při objednávce nad 2490,- Kč dopravné i doběrečné ZDARMA.

 

Platí pouze pro ČR!!!


 

Upozornění k doručení zásilky Spediční firmou:
 

Pokud je zboží předáno dopravci (většinou v odpoledních hodinách), je automaticky změněn status Vaší objednávky na VYŘÍZENÁ a Vám dojde automaticky informační email.  Tento email se stavem "Vyřízená"  znamená, že Vaše zásilka byla  VYEXPEDOVÁNA a zboží Vám tedy bude doručeno následující pracovní den!


Následující den lze předpokládat, že Vám bude volat řidič, že má pro Vás zásilku/dobírku a jestli budete v tolik a tolik doma (uvedené adrese). Toto je běžný postup většiny řidičů přepravních služeb, ale není to pravidlo ani vynutitelná služba. Je to pouze na uvážení příslušného řidiče.


Sledování Vaší zásilky ONLINE.

 

Upozorňujeme naše zákazníky, že přepravce/řidič NENÍ náš zaměstnanec a my nemůžeme nijak ovlivnit jeho jednání. Toto se týká zejména domluvy na hodině doručení zásilky, případně jeho telefonickém avízu předem (ikdyž to připíšeme do poznámek k přepravě). Pokud jste nebyly spokojeni s jednáním řidiče, obracejte svoji stížnost přímo na jeho nadřízeného (dispečéra) - kontakty.


Náš sortiment



TOPlist