Jak nakupovat

Výběr zboží

    V levé části si vyberte oddělení, které Vás zajímá, např. Baterie. Po kliknutí na tuto rubriku se Vám zobrazí nabídka v oddělení (pokud je zboží členěno do podskupin, tak si můžete otevřít pododdělení s dalším zboží pro přesnější výběr). Nyní můžete procházet nabídku a budete-li požadovat o některém z produktu více informací, stačí kliknout na název zboží, na obrázek nebo na odkaz Více informací. Zde si můžete produkt prohlédnout na ilustrační fotografii a přečíst si podrobnější informace. Máte-li speciální dotaz, tak jej napište dolů do komentářů ke zboží. Naši zaměstnanci Vám v co nejkratší době odpoví.

Registrace

    Doporučujeme Vám k pohodlnému a bezpečnému nákupu registraci. Nakoupit můžete ovšem i bez registrace. Přicházíte tak ale o možnost sledování objednávky, shromažďování Věrnostních bodů a možnost nevyplňovat všechny data při další objednávce.

    Registrace spočívá v zadání Vašeho jména, adresy, přihlašovacího jména a samozřejmě hesla. Pro provedení registrace klikněte na odkaz Registrace vlevo v menu. Objeví se stránka s formulářem, který je třeba vyplnit. Všechny informace se vepisují do příslušných kolonek. Položky označené tímto symbolem "Povinné položky" jsou povinné a tedy nezbytné pro úspěšnou registraci. Po zadání všech potřebných informací, stiskněte tlačítko Odeslat. Zadáte-li nějaké údaje špatně nebo nevyplníte-li povinné položky, zobrazí se formulář znovu a budete požádání o opravu těchto údajů. Pokud je vše v pořádku zobrazí se stránka s informací o úspěšném zaregistrování. Od této chvíle se stáváte registrovaným zákazníkem. Při příští návštěvě již nemusíte nic složitě vyplňovat a stačí pouze zadat v levé horní části Vaše uživatelské jméno a heslo. Tím budete opět přihlášeni.

Přehled objednávek


Náhled přehledu objednávek pro registrované


Nákupní košík

   Pokud jste si vybrali zboží, které chcete koupit musíte jej nejdříve vložit do virtuálního nákupního košíku. To učiníte kliknutím na odkaz Vložit do košíku u vybraného zboží ve výpisu oddělení, nebo kliknutím na "Vložit do košíku" v detailu zboží. Ihned po vložení zboží do košíku se Vám zobrazí obsah košíku. U každé položky můžete upravit počet kusů. Chcece-li zboží z košíku odstranit, zadejte do políčka počet nulu. Uvedená cena je pouze součet cen všech položek v košíku. Výslednou cenu objednávky včetně poplatku za dopravu uvidíte ještě před závazným odesláním objednávky.

    Nejste-li dosud přihlášen, učiňte tak. V košíku můžete mít totiž zboží z předchozího nákupu, který jste nedokončili. Toto zboží se Vám v košíku objeví automaticky po přihlášení.

    Nyní můžete pokračovat ve výběru dalších položek, které chcete nakoupit. Můžete tak učinit kliknutím na "Pokračovat v nákupu". Kdykoliv se můžete do košíku vrátit kliknutím na odkaz nahoře na liště, kde vidíte aktuální cenu obsahu košíku.

    Pokud máte zboží vybráno kolikněte na "Objednat zboží", kde provedete objednávku.


 

Objednávka zboží

a.) V Nákupní košíku vidíte Vaše vložené položky, jejich počty a celkovou cenu. Dále je viditelné zda platíte dopravu nebo případně kolik Kč chybí do dopravy zdarma. Pokračujte kliknutím na Objednat zboží. Na této stránce je NUTNÉ vyplnit všechny potřebné údaje o Plátci (i platný email + telefon). V případě potřeby můžete vyplnit i firmu nebo jinou adresu pro doručení (např. zboží je pro Vás, ale chcete si ho nechat zaslat do práce). Na této stránce je možné vyplnit i údaje pro registraci nebo vložit Slevový kód. Je možnost dopsat i Vaše poznámky k objednávce.
Dále vyplňte způsob dopravy a platby (bližší info k platbám v Nápovědě a info k dopravě v Dopravních podmínkách).

b.) Na závěr je nutné dole zaškrtnout Souhlas s Obchodními podmínkami. Je to důležitý "právní úkon" a nemůžeme ho nechat defaultně zaškrtnuté.

c.) Následně kliknutím na Dokončit objednávku se dostanete na další stránku, kde prosím překontrolujte všechny údaje. Je-li vše v pořádku odešlete objednávku závazně opět kliknutím na tlačítko Odeslat. Po této operaci se Vám zobrazí stránka, že Vaše objednávka byla úspěšně odeslána s číslem Vaší objednávky a automaticky Vám příjde email s rekapitulací této objednávky.
(Pro registrované - aktuální stav provedených objednávek můžete sledovat po kliknutí na odkaz Objednávky v menu zákazníka.)

d.) Po přijetí objednávky Vám příjde další informační email, tak jako i o jejím vyřízení (expedování). V případě neshod nebo nejasností Vás budeme kontaktovat.
 

Jak se vyhnout nedorozumění?
 

- Překontrolujte si správnost vyplněného objednávkového formuláře, zejména Váš email a telefonní číslo!
 

- Pokud Vám po objednávce nepříjdou od nás automatické emaily se soupisem obj. a následně potvrzení, tak je něco špatně! Buď jste nedokončili objednávku (stránka o úspěšném odeslání nebyla zobrazena), vyplnili jste špatně Váš email nebo zasáhl Vás antispam. V takovém případě nás konktaktujte pomocí Dotazového systému (Podpora).
 

- Nikdy neodpovídejte na náš email, který byl vygenerován automaticky. Odpovědi (Re:) na tyto emaily většinou končí ve spamu a nebudou k nám doručeny. Opět lze využít bezpečnou cestu Dotazového systému.
 

- Nemáme důvod s Vámi nekomunikovat! Pokud nebylo odpovězeno na Váš dotaz do 48 hodin, tak buď k nám Váš email (dotaz) nedorazil nebo velice zřídka se může stát, že si pracovník zaměnil podobný dotaz s tím co byl vyřízen již po telefonu. Telefonické či emailové požadavky jsou nejisté! Dotazový systém je centrální (archivuje se, viditelné pro obě strany) a vyřízení je rychlejší díky přístupu všech pracovníků.


- Ujistěte se, že Váš dotaz již není někde na stránkách zodpovězen (Obchodní podmínky, Nápověda, Servis).


- Každý problém se dá nějak vyřešit nebo vyjasnit, ale musí o něm vědět obě strany.

 

Expedice zboží

Pokud je uvedeno Skladem xy ks, tak položka je sledována online se skladovým systémem a zboží je skladem na našem skladu na prodejně. Zboží je expedováno buď týž (většinou dopolední objednávky) den nebo následující den (vše pracovní dny).

Dobou expedice, kdy je uvedeno OBVYKLE 1 den se rozumí, že nejsme schopni sledovat položky a aktualizovat je v reálném čase, znamená to však, že ihned jak je položka doprodána obratem objednáváme u dodavatele a zboží naskladňujeme. Tedy držíme tyto položky permanentně skladem a udržujeme jejich stálou dostupnost. Zboží je tedy od nás vyexpedováno (předáno přepravci) obvykle do 24 hodin a u Vás je dle zvolené přepravy (obvykle následující den).
 

OBVYKLE 2 dny - se rozumí, že zboží je obvykle skladem, ale náročnost a kompletace zboží (větší zboží) může zabrat více času na odbavení nebo zboží je na skladě dodavatele, ale u nás  na prodejně může být naskladněno 2. den. Zboží je od nás obvykle předáno přepravci do 48 hodin.
 

OBVYKLE 3 a více dnů - zboží se nachází na skladě dodavatel a zboží je od nás předáno přepravci po jeho naskladnění.
 

 

Upozornění k doručení zásilky Spediční firmou:
 

Pokud je zboží předáno dopravci (většinou v odpoledních hodinách), je automaticky změněn status Vaší objednávky na VYŘÍZENÁ a Vám dojde automaticky informační email, že zásilka byla VYEXPEDOVÁNA. Zboží Vám tedy bude doručeno následující pracovní den!


Následující den lze předpokládat, že Vám bude volat řidič, že má pro Vás zásilku/dobírku a jestli budete v tolik a tolik doma (uvedé adrese). Toto je běžný postup většiny řidičů přepravních služeb, ale není to pravidlo ani vynutitelná služba. Je to pouze na uvážení příslušného řidiče.

 

Upozorňujeme naše zákazníky, že přepravce/řidič NENÍ náš zaměstnanec a my nemůžeme nijak ovlivnit jeho jednání. Toto se týká zejména domluvy na hodině doručení zásilky, případně jeho telefonickém avízu předem (ikdyž to připíšeme do poznámek k přepravě). Pokud jste nebyly spokojeni s jednáním řidiče, obracejte svoji stížnost přímo na jeho nadřízeného (dispečéra) - seznam středisek.

 

 


Náš sortiment



TOPlist