Nejčastější dotazy (FAQ)

 

1.) Objednal/a jsem zboží na starém eshopu (před 18.6.2020).

Vaše objednávka se neztratila, máme ji v informačním systému a bude vyřízena.

 

2.) Měl/a jsem registraci na starém účtu.

Účty ze starého systému jsme nemigrovali, ale máme možnost do nich nahlédnout. Pokud máte zájem nakupovat jako registrovaný zákazník, tak si prosím vytvořte účet nový.

 

3.) Co moje nasbírané body/kredity?

Na novém eshopu již není možné sbírat body pro další nákup, ale o nasbírané body nepříjdete. S novým eshopem jsem pro Vás připravili novější systém slev/akcí, které více reflektují přání a trendy zákazníků. Pokud chcete uplatnit Vaše nasbírané body, tak nás prosím kontaktujte a Vaše body Vám jednorázově proměníme ve slevový poukaz.

 

 

 

 

Načítám, prosím vydržte...