Na základě podnětů od našich zákazníků jsme v rámci zkvalitnění našich služeb aktivovali ve spolupráci s přepravní službou FOFR, která nám rozváží zásilky, sledování Vaší zásilky online. Vše funguje tak, že po naší expedici/předání Vaší zásilky dopravci Vám automaticky příjde informační e-mail s číslem Vaší zásilky a s odkazem, kde můžete sledovat přepravní postup Vaší zásilky (viz obrázek).
https://objednavky.fofrcz.cz/sledovani-zasilek-bez-registrace
Ve spodní části se následně objeví status "Rozvážená", kde naleznete jméno a telefonní číslo řidiče, který Vám zásilku přiveze. Na uvedeném telefonním čísle se můžete informovat o orientační hodině dodání.
Upozorňujeme naše zákazníky, že řidiči nejsou našimi zaměstnanci a my nemůžeme nijak ovlivnit jejich jednání. Pokud jste nebyli spokojeni s jejich službami, tak Vaši stížnost můžete směřovat přímo na jeho nadřízeného. Kontaktní údaje na dispečera daného střediska naleznete na http://www.fofrcz.cz/mapa.php.