Elektrocentrála HONDA EC 6000G
Elektrocentrála HONDA EC 6000G AVR, motor HONDA GX 390, výkon 13 HP, 4-takt, napětí 230 V, jmenovitý proud 23,9 A, max. výkon 6 kW, hmotnost 79 kg.
Elektrocentrála HONDA EC 6000G AVR, motor HONDA GX 390, výkon 13 HP, 4-takt, napětí 230 V, jmenovitý proud 23,9 A, max. výkon 6 kW, hmotnost 79 kg.
Profesionálové na staveništi, řemeslníci nebo opravárenské čety mnohdy potřebují podpůrnou elektrocentrálu nenáročnou na obsluhu a údržbu ke svícení, napájení ručního elektronářadí, elektromotorů nebo svařovacích agregátů. Tato vysoce výkonná, robustní a odolná "rámovka" HONDA EC 6000G má mimořádně pevnou a odolnou konstrukci, spolehlivý start a schopnost dlouhodobě dodávat maximální výkon pro napájení spotřebičů jak v nejtěžších pracovních podmínkách profesionálního použití, tak i v domácích podmínkách např. při nouzových situacích výpadku dodávek el. proudu.
Elektrocentrála HONDA EC 6000G: ryze profesionální model velké, jednofázové elektrocentrály s regulací výstupu kondenzátorem. Výkonný alternátor pohání profesionální motor řady GX s lehkým startem a to vše ukotveno v pevném a odolném ocelovém rámu.
Tato robustní, benzínová elektrocentrála střídavého napětí je svým výkonem určena převážně "profíkům" pro napájení spotřebičů typu osvětlení, ručního elektronářadí, elektromotorů nebo i svařovacích agregátů. Svými rozměry se hodí do pojízdných autodílen, opravárenských vozů pro práci v terénu nebo na staveniště při zakládání staveb a pod. Celá soustava je uložena na pružných silentblocích ve vyztuženém rámu, svařeném z ocelových trubek o průměru 25 mm. Ten zajišťuje mimořádnou ochranu soustavy proti případnému poškození a zároveň slouží jako transportní madlo pro snadnou manipulaci. Vzhledem ke své hmotnosti je možné elektrocentrálu opatřit transportním kolovým podvozkem. Proto, aby alternátor produkoval napětí 230V / 50Hz, je motor opatřen automatickým, mechanickým regulátorem otáček tak, aby při jakémkoliv odběru proudy byly otáčky motoru konstantní ve výši 3000 ot./min. Ovládání elektrocentrály je velice snadné a jednoduché. Stačí natankovat, elektrocentrálu postavit na vodorovnou plochu, zkontrolovat olejovou náplň motoru, nastartovat zatažením za rukojeť ručního startéru, počkat pár vteřin na ustálení chodu motoru a do příslušné zásuvky připojit napájený spotřebič. Elektrocentrála je opatřena zásuvkami 1x CEE (32A 230V) a 1x Schuko (16A 230V). Elektrocentrála splňuje veškeré nároky na elektrickou bezpečnost a je opatřena ochrannými prvky jako je ochrana motoru proti úniku oleje nebo alternátoru proti přetížení. Robustní a pevná konstrukce rámu se nekroutí a spolehlivě tlumí působení vibrací od motoru na podklad. Snižuje se tak hlučnost elektrocentrály a práce je potom příjemnější. Údržba elektrocentrály je zcela nenáročná a spočívá v základní údržbě benzínového motoru.
Technické parametry HONDA EC 6000G
Model motoru: HONDA GX 390
Typ motoru: 4-taktní zážehový jednoválec s rozvodem OHV
Výkon: 13 HP
Zdvihový objem: 389 cm3
Startování: ruční
Velikost palivové nádrže: 6,1 l
Objem olejové náplně: 1,1 l
Provozní doba při jmenovité zátěži: 3 hod
Typ elektrocentrály: Jednofázová
Elektrický výstup: 230V / 50Hz
Elektrická výkon - maximální: 6,0 kW
Elektrický výkon – jmenovitý: 5,5 kW
Elektrický proud - jmenovitý: 23,9 A
Typ zásuvek: 1x CEE (32A 230V) a 1x Schuko (16A 230V)
Technologie regulace el.výstupu: Kondenzátor
Systém zapalování: Tranzistorové bezkontaktní
Chlazení: Nucené vzduchem
Stupeň krytí: IP23
Vrtání a zdvih: 88 x 64 mm
Suchá hmotnost: 79 kg
Rozměry stroje (L x Š x V): 800 x 540 x 550 mm