Elektrocentrála HONDA SP 10 H s podvozkem
Elektrocentrála HONDA SP 10 H s podvozkem, motor Honda GX 630, 22 HP, 4-takt, alternátor 10,0 kW, napětí 230 V, proud 43,5 A, hmotnost 135 kg.
Elektrocentrála HONDA SP 10 H s podvozkem, motor Honda GX 630, 22 HP, 4-takt, alternátor 10,0 kW, napětí 230 V, proud 43,5 A, hmotnost 135 kg.
Profesionálové na staveništi, řemeslníci nebo opravárenské čety mnohdy potřebují silnou elektrocentrálu nenáročnou na obsluhu a údržbu k napájení elektromotorů, svařovacích agregátů či velkých jednofázových spotřebičů. Tato vysoce výkonná, robustní a odolná "rámovka" SP 10 H má mimořádně pevnou a odolnou konstrukci, spolehlivý a výkonný dvouválcový motor a schopnost dlouhodobě dodávat maximální výkon pro napájení spotřebičů jak v nejtěžších pracovních podmínkách profesionálního použití, tak i v domácích podmínkách např. při řešení nouzových situacích výpadku dodávek el. proudu.
Elektrocentrála HONDA SP 10 H: model velké, jednofázové elektrocentrály s regulací výstupu kondenzátorem. Výkonný alternátor pohání profesionální dvouválec řady GX s elektrickým startérem a to vše ukotveno v pevném a odolném ocelovém rámu na transportním podvozku.
Tato robustní, benzínová elektrocentrála střídavého napětí je svým výkonem určena převážně "profíkům" pro napájení spotřebičů typu osvětlení, ručního elektronářadí, elektromotorů nebo i svařovacích agregátů. Svým výkonem se hodí do pojízdných autodílen, opravárenských vozů pro práci v terénu nebo na staveniště při zakládání staveb, údržbu silnic a dálnic a pod. Celá soustava je uložena na pružných silentblocích ve vyztuženém rámu, svařeném z ocelových trubek o průměru 30 mm. Ten zajišťuje mimořádnou ochranu soustrojí proti případnému poškození. Jako palivová nádrž slouží standardní 20 l kanystr, uložený v rámu stroje, který lze snadno vyjmout pro případné tankování. Vzhledem ke své hmotnosti je elektrocentrála opatřena transportním kolovým podvozkem. Proto, aby alternátor produkoval napětí 230V / 50Hz, je motor opatřen automatickým, mechanickým regulátorem otáček tak, aby při jakémkoliv odběru proudy byly otáčky motoru konstantní ve výši 3000 ot./min. Elektrický výkon elektrocentrály v úrovni "10 kilo" vyžaduje "pořádný" a silný, spolehlivý motor. Ten je zde ve formě benzínového vidlicového dvouválce GX630, který patří k nejvýkonnějším pohonným jednotkám na světě v kategorii 22 HP. Elektrocentrála je opatřena zásuvkami 1x CEE (32A 230V) a 1x Schuko (16A 230V). Ovládání elektrocentrály je velice snadné a jednoduché. Stačí natankovat, elektrocentrálu postavit na vodorovnou plochu, zkontrolovat olejovou náplň motoru, nastartovat otočením klíčku zapalování, počkat pár vteřin na ustálení chodu motoru a do příslušné zásuvky připojit napájený spotřebič. Elektrocentrála splňuje veškeré nároky na elektrickou bezpečnost a je opatřena ochrannými prvky jako je ochrana motoru proti úniku oleje nebo alternátoru proti přetížení. Robustní a pevná konstrukce rámu se nekroutí a spolehlivě tlumí působení vibrací od soustrojí na podklad. Snižuje se tak hlučnost elektrocentrály a práce je potom příjemnější. Elektrocentrálu lza za příplatek vybavit zemnícím kolíkem, a nebo automatikou startu AMF. Údržba elektrocentrály je zcela nenáročná a spočívá v základní údržbě benzínového motoru.
Technické parametry HONDA SP 10 H
Typ elektrocentrály: Jednofázová
Model motoru: Honda GX 630
Typ motoru: 4-taktní zážehový dvouválec s rozvodem OHV
Výkon: 22 HP
Zdvihový objem: 688 cm3
Startování: elektrické
Velikost palivové nádrže: 20 l
Objem olejové náplně: 1,9
Chlazení: Nucené vzduchem
Stupeň krytí: IP 23
Provozní doba při jmenovité zátěži: 5 h
Systém zapalování: Digitální CDI s proměnným předstihem
Elektrický výstup: 230V / 50Hz
Elektrický proud - jmenovitý: 43,5 A
Technologie regulace el.výstupu: Kondenzátor
Typ zásuvek: 1x CEE (32A 230V) a 1x Schuko (16A 230V)
Garantovaná hladina hluku: 97 dB(A)
Suchá hmotnost: 135 kg
Rozměry stroje (L x Š x V): 1080 x 580 x 580